1 dk okuma 1 dk

Samsun'da Gelecek İçin Büyük Adım: OPET ve Valilik 'Sıfır Atık' İçin Buluştu

Samsun Valisi Orhan Tavlı, OPET yönetim kurulu üyeleri ve çevre müdürlüğü yetkilileri ile 'Sıfır Atık ile Doğaya Saygı Duy' projesini görüştü.

Samsun Valiliği'nde Sıfır Atık Zirvesi: OPET Heyeti Vali Tavlı'yı Ziyaret Etti

Samsun, çevre dostu projelerin merkezi olmaya devam ediyor. OPET ve Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı iş birliğiyle yürütülen sıfır atık seferberliği kapsamında, üst düzey bir heyet Samsun Valisi Orhan Tavlı’yı makamında ziyaret etti.

Ziyarete OPET Yönetim Kurulu Kurucu Üyesi Nurten Öztürk, Sürdürülebilirlik ve Kurumsal İletişim Lideri Gül Altan Yeltik, Sürdürülebilirlik & Paydaş İlişkileri Süreç Lideri Müge Türegün Göktepe, Yatırımlar Lideri Taylan Akman, Bayi Geliştirme ve İletişim Lideri Ufuk Başaran ve Karadeniz Bölge Müdürü Yunus Köymen katıldı. Protokolde ayrıca Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği İl Müdürü Tevfik Akçay, Müdür Yardımcısı Metin Alkan ve Büyükşehir Belediyesi Çevre Koruma ve Kontrol Dairesi Başkanı Ali Tulumen de hazır bulundu.

Samsun'da Çevre Temizliği Farkındalığı Artıyor

Ziyaretin ana gündem maddesini, 'Sıfır Atık ile Doğaya Saygı Duy' projesi oluşturdu. Görüşmede, proje kapsamında Samsun genelinde hayata geçirilen çevre temizliği farkındalık etkinlikleri ve önümüzdeki dönemde atılacak adımlar detaylı bir şekilde değerlendirildi. Vali Orhan Tavlı, çevre duyarlılığını artıracak bu tür projelerin şehir için taşıdığı öneme dikkat çekerek iş birliklerinden duyduğu memnuniyeti dile getirdi.

Kaynak: www.facebook.com

Çarşamba Medya
Çarşamba Medya
Son dakika haberlerini kaçırmamak için uygulamamızı telefonunuza yükleyin. Hızlı, hafif ve ücretsiz!
Depolama alanı kullanmaz · Ücretsiz