Samsun'da pastırma sıcaklarını aratmayan güneşli ve güzel havayı fırsat bilen mandalar, kendilerini doğal alanlardaki serin sulara bıraktı. Tarım şehri Samsun'un eşsiz doğasında objektiflere yansıyan bu anlar, izleyenlere adeta görsel bir şölen sundu.
Samsun İl Tarım ve Orman Müdürlüğü Paylaştı
Samsun İl Tarım ve Orman Müdürlüğü tarafından "Günün Fotoğrafı" başlığıyla paylaşılan karelerde, mandaların doğal yaşam alanlarındaki su keyfi gözler önüne serildi. İl Müdürü Kemal Yılmaz'ın da dikkat çektiği bu doğal yaşam karesi, kısa sürede sosyal medyada büyük beğeni topladı ve takipçilerin ilgi odağı oldu.
Doğal Yaşamın Eşsiz Güzelliği
Bölgedeki hayvancılık faaliyetlerinin ve doğal ekosistemin önemli bir parçası olan mandaların, sulak alanlarda serinlediği o anlar Samsun'un doğa turizmi ve yaban hayatı potansiyelini bir kez daha gözler önüne serdi. Sıcak havayla buluşan mandaların keyifli anları, kentin tarımsal zenginliğini ve huzur veren doğasını yansıtan en güzel karelerden biri olarak kayıtlara geçti.
Kaynak: m.facebook.com