Samsun, önemli bir devlet insanını ağırladı. 63. Hükümet İçişleri Bakanı ve AK Parti Erzurum Milletvekili Selami Altınok, Samsun Valisi Orhan Tavlı'ya nezaket ziyaretinde bulundu.
Samsun Valiliğinde Protokol Buluşması
Valilik makamında gerçekleşen ziyarette, eski İçişleri Bakanı Selami Altınok ve Vali Orhan Tavlı bir süre baş başa görüşerek fikir alışverişinde bulundu. Karşılıklı sohbet havasında geçen görüşmede, bölgedeki güncel gelişmeler ve yürütülen çalışmalar hakkında değerlendirmeler yapıldı.
Vali Orhan Tavlı, ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getirerek nazik ziyareti için Erzurum Milletvekili Selami Altınok'a teşekkürlerini iletti. Ziyaret, iyi dileklerin sunulması ve hatıra fotoğrafı çekiminin ardından sona erdi.
Kaynak: m.facebook.com