Samsun'un Çarşamba ilçesinde, Kurban Bayramı dolayısıyla geleneksel bayramlaşma programı gerçekleştirildi. İlçe sakinleri ve ilçe protokolünü bir araya getiren programda birlik, beraberlik ve kardeşlik mesajları ön plana çıktı.
Protokol ve Vatandaşlar Bayramlaştı
Çarşamba Belediye Başkanı Hüseyin Dündar ve Çarşamba Kaymakamı Mehmet Kamil Sağlam'ın ev sahipliğinde düzenlenen programa, ilçe protokol üyeleri, siyasi parti temsilcileri, sivil toplum kuruluşu başkanları, muhtarlar ve çok sayıda vatandaş katıldı. Katılımcılarla yakından ilgilenen protokol üyeleri, bayramın manevi iklimini hep birlikte paylaştı.
Belediye Başkanı Hüseyin Dündar, program sonrasında yaptığı açıklamada bayramlaşma törenine katılan tüm hemşehrilerine teşekkür etti. Dündar, "Kurban Bayramı Bayramlaşma Programımızı büyük bir katılımla gerçekleştirdik. Birlik, beraberlik ve kardeşlik duygularını hep birlikte paylaştığımız programımızda bizlerle olan tüm hemşehrilerimize teşekkür ediyor; Kurban Bayramı’nın ilçemize, ülkemize ve tüm İslam âlemine sağlık, huzur ve bereket getirmesini diliyorum" ifadelerini kullandı.
Kaynak: www.facebook.com